Newsletter z napredno analitiko

Newsletter z napredno analitiko

Newsletter z napredno analitiko

Ste tudi sami vaše poslovne partnerje in stranke o novostih o ponudbi, ekskluzivnih izdelkih, znižanjih in posebnih akcijah obveščali preko elektronske pošte? Kakšen je bil njihov odziv? Če niste za newsletter uporabili ponudnika za email marketing, ki vam ponuja tudi napredno analitiko, potem se je verjetno zgodilo, da niste povsem natančno vedeli, zakaj je bilo vaše pošiljanje pošte uspešno ali neuspešno. Morda ste oblikovali zanimiv newsletter s privlačno vsebino, a je vaša baza elektronskih naslovov zastarela. Morda se ljudje kljub prejetju vaše pošte niso odločili, da bi kliknili nanjo in jo odprli. Morda so newsletter prebrali, a jih ni zamikalo, da bi sledili povezavam in tako naredili naslednji korak. Ali pa so tudi prišli na vašo stran, nato pa niso ničesar kupili.

Zakaj?

Odgovor na zgornji »zakaj« vam lahko za vsak newsletter ponudi zgolj dobra analitika, ki bo pojasnila obnašanje prejemnikov in vam pomagala, da se jim prilagodite.

Zakaj je za newsletter potrebna dobra analitika?

Newsletter

Newsletter – kaj morate vedeti?

Vsako sporočilo oziroma vsak newsletter, ki ga pošljete svoji ciljni skupini, ima en sam namen: pomagati pri prodaji. S tem, ko svoje potencialne stranke obveščate, pri njih zvišujete zavest o vaši blagovni znamki in si tako povečujete možnost, da bo prišlo do nakupa. Da vaš newsletter ne bo zgolj »brca v prazno«, pa ga je potrebno po vsakem pošiljanju analizirati in s pomočjo tako pridobljenih podatkov izboljšati.

Kaj vam omogoča napredna analitika? Kot lahko preberete na https://www.squalomail.com/podpora/napredna-analitika/, ponuja analiziranje kar nekaj podatkov, ki so ključni, da vaš naslednji newsletter doseže svoj namen. Med temi podatki so:

1. »Open Rate« oziroma podatek, koliko ljudi je odprlo vaš newsletter glede na število naslovov, na kolikor ste jih poslali.

2. »Clik-Through Rate« oziroma informacija o tem, koliko ljudi je po odprtju vaše pošte kliknilo na posamezne povezave v njej. S tem dobite tudi informacijo o tem, kaj posamezne prejemnike zanima bolj in kaj manj, kar vam omogoča oblikovanje podskupin znotraj celotne skupine prejemnikov.

3. Odjave. Tako kot morate redno pridobivati nove elektronske naslove za pošiljanje, velja slediti tudi informaciji o tem, koliko je odjav in razmisliti, kaj jih je povzročilo.

Newsletter statistika

Pri SqualoMail vam je na voljo napredna statistika.

4. Posredovani newsletter pomeni, da so prejemniki vaše sporočilo posredovali naprej, drugim zainteresiranim, s tem pa še razširili krog prejemnikov. To pomeni, da je vsebina dobra in zanimiva, vi pa lahko pridobite še več strank.

5. Dostavljivost ali »Bounce Rate« vam pove, kolikokrat je vaš newsletter dejansko prišel v nabiralnik oziroma bil dostavljen.

6. Google analitika je dodatek, ki vam omogoča sledenju tega, ali je bil dejansko izpolnjen cilj pošiljanja – ali je newsletter privedel do klika, registracije, nakupa itd.