Morda je kdo mnenja, da so poslovne vizitke zamrle s pojavom pametnih mobilnih telefonov, ki v sebi nosijo vse potrebne informacije. Torej kopico telefonskih številk, shranjenih e-naslovov in spletnih strani. Zakaj sploh še uporabljati predstavitvene kartice za svoje podjetje?
Iz zelo jasnega in nedvoumnega razloga. Ker so obraz vašega podjetja. Sploh pa ne gre več samo za košček pravokotnega kartona, na katerem so napisani vaši kontaktni podatki. Tisk vizitk je napredoval do te mere, da lahko iz rok daste izdelek, ki vas bo navdajal s ponosom. In ne le to!
Dovolite, da vizitka poskrbi za nov posel
Verjetno se sami še kako dobro zavedate, kako težko je v teh časih pridobiti nov posel. Na trgu je ogromno konkurence na različnih področjih, zato je potrebno vložiti precej truda in svojega časa, da bi na koncu lahko v roko segli svoji novi stranki. A še preden ji sežete v roko, ji vanjo potisnite svojo čudovito vizitko.
Takšno, ki bo pritegnila pogled in bo nosila noto vašega podjetja. Ste vedeli, da vizitke danes niso več izdelane zgolj iz papirja? Tiste klasične že, ampak predstavljajte si, da imate pri sebi krasno plastično neuničljivo vizitko, na kateri se bleščijo podatki vašega podjetja, morda celo s kakšnim lepim reliefom.
Obleka naredi človeka
Včasih so nam znali stari starši dejati, da obleka še ne naredi človeka. Seveda se strinjamo s to trditvijo, a na drugi strani prav tako drži, da tudi obleka naredi človeka. Iz tega izhaja, da je še kako pomembno, s kakšnim videzom se predstavimo v javnost.
To podobo lahko vsak posameznik nato ali pokvari ali pa upraviči in celo nadgradi. Enako je pri vizitkah in drugih promocijskih materialih. Če boste iz roke dajali izdelke, ki bodo videti bolj ubogo ali precej enostavno, pri sogovorniku ne boste prebudili tistih potrebnih čustev, ki na koncu vplivajo na odločitev o tem, da bi se odločil za naročilo vaših storitev.
Malo prostora za veliko vsebine
Pri oblikovanju in vsebinski zasnovi poslovnih vizitk je potrebno biti inovativen. Že res, da gre v osnovi za dokaj malo prostora, na katerega ni moč stlačiti vaše celotne ponudbe. A temu niti niso namenjene. Ta promocijski material v osnovi služi za to, da potencialni stranki v roke potisnete svoje kontaktne podatke in upate, da ne bo pozabila na vas.
Da se to ne bi pripetilo, pa lahko poskrbite z unikatnim oblikovanjem in materiali, ki so danes na voljo. Tako smo na primer že zasledili prodornega mizarja, ki je delil vizitke, na katerih je bil rob opremljen z ravnilom v centimetrih in milimetrih. Pa denimo okulista, čigar vizitke so bile opremljene s povečevalnim steklom in provokativnim napisom. Inovativno!
Izjemno veliko možnosti
Kot smo omenili, je danes na voljo zares veliko možnosti, da svojim poslovnim karticam vdihnete lastno dušo. Dušo, s katero postanejo obraz vašega podjetja in posrednik pri sklenitvi naslednjega posla. V ta namen so vam na voljo različni materiali: karton, plastika, les, kovina.
Enako velja za najrazličnejše barve in odtenke, reliefe in podobno. Videti je, da je pri tisku moderne vizitke omejitev zgolj še vaša domišljija, in res je tako. Predstavite svoje podjetje na način, da ga nikoli več ne bodo mogli pozabiti.